• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,03%5 743,58
  • DOW 300,52%42 393,38
  • Nasdaq −0,36%18 125,35
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,03%5 743,58
  • DOW 300,52%42 393,38
  • Nasdaq −0,36%18 125,35
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • 04.01.15, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas tööl silma paista?

Hea võimalus tööl silma paista on teha asju teisiti kui kolleegid. Ühelt poolt aitab see välja murda rutiinist ning teha asju lõbusamalt, teisalt on töötajal võimalik firmasiseselt luua oma isiklik bränd, kirjutab Forbes.
Kontor.
  • Kontor. Foto: epa
Lase oma esitlustel silma paista! Enamik esitlusi koosneb üksnes märksõnadest ja bulletitest. Forbesi kaasautor William Arruda ütles, et kui ta oli mõni aeg tagasi New Yorgis, ütles talle ühe kompanii direktor, et ta näeb iga päev kümneid ettekandeid ning terve ettevõtte peale on vaid üks inimene, kes suudab teha huvitavaid presentatsioone – ja kogu ettevõte teab teda seetõttu. Proovi oma ettekannetes vähendada sõnade arvu umbes 90% võrra ning lisa sõnade asemel hoopis pilte või animatsioone, et muuta ettekanne atraktiivsemaks ning mängulisemaks. Kindlasti tuleks aga silmas pidada, et üle pingutada ei maksa – nii kaotab esitlus oma asjalikkuse.
Juhi koosolekuid lõbusalt! Kui enamiku ettevõtetes töötavate inimeste käest küsida, millega nad igapäevaselt tööl tegelevad, tuleb kindlasti enamikule pähe koosolekutel osalemine. Kui sul peaks olema võimalus koosolekut juhtida, kasuta see ära kui enda aktsiate tõstmise võimalust – ole uudne ja loominguline. Alusta näiteks koosolekukutsest, olles originaalne. Tee koosoleku algus meeldejäävaks, kaasates kolleege – püstita mõni küsimus, millele iga koosolekul osaleja peab vastama või alusta kohtumist lõbusa videoga. Koosta lõbusaid ja kaasahaaravaid koosolekumaterjale. Samuti võid proovida koosolekuid läbi viia huvitavates kohtades – hea ilma korral näiteks õues. Kõige selle eesmärk on muuta sinu juhitavad koosolekud teistest nii erinevaks, et inimesed lõpuks loodavad, et neid koosolekule kutsutaks.
Tee kõnepost isikupäraseks! Arruda soovitab muuta kõneposti sõnum võimalikult isikupäraseks ehk selliseks, mis näitaks sinu tõelist olemust. Ta toob näite, et kuna ta ise reisib palju, on ta salvestanud oma kõneposti sõnumid lennujaamades – lisaks tema sõnumile jäävad peale ka lennujaamale iseloomulikud helid. Teine võimalus on võtta aega ning luua iga natukese aja tagant uus kõneposti sõnum, et inimesi üllatada.
Värskenda kontorit! Arruda märgib, et enamik kontoreid näevad üsna üheülbalised välja. Ta toob mitu rutiinist välja murdmise viisi. „Üks klient värvis oma kontori roosaks, teine paigutas oma kontorisse espressomasina, mistõttu muutus tema kontor kohtumispaigaks,“ lausus Arruda. Mõistagi võivad mitmetes ettevõtetes olla karmid reeglid, mis sätestavad, mida võib oma kontoris teha ning mida mitte. Siiski võivad ka väiksed asjad muuta üldilmet – too kontorisse lilli või riputa seinale mõni kena pilt.
Asenda tekst piltide ja videotega! Kui e-kirjade lugemisest on kõrini, tasuks proovida taaskord loomingulisemat lähenemist ning lisaks tekstilisele sõnumile postitada e-kirja ka infograafikuid või sobivaid pilte. Samuti võiks proovida tavalise telefonikõne asemel pidada videokonverentse. Julgemad võiksid katsetada ka videosõnumite saatmisega.
Arruda sõnul tasub meeles pidada, et oma brändi loomisel on oluline jääda ausaks ning lähtuvalt endast valida välja need lähenemisviisid, mis tunduvad sulle kõige südamelähedasemad ning sinulikumad. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:37
Eestlased ei ole altid oma raha pealt intressi teenima
Eesti hoiustajad on Läti ja Leedu omadest tagasihoidlikumad. Kui meil on keskmine hoiuse suurus 8000 eurot, siis Leedus on see summa 12 000 ja Lätis 20 000 eurot, kommenteerisid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja äripanganduse juht Aimar Roosalu raha kogumise mustrit.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele